جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد ویدئو | فیلمبرداری فصل دوم سریال «Wednesday» آغاز شد + تیزر «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد مدیرمسئول روزنامه شهرآرا: سبک زندگی و اثرات تهاجم فرهنگی، دغدغه مشترک رسانه‌های ایران و عراق است برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک‌و‌نوجوان در مشهد + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گام جدی برای تقویت تعاملات رسانه‌ای میان ایران و عراق سخنان جنجالی «کیانوش عیاری» درباره پرداخت دستمزد عواملش واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما جایزه نتپک بیست‌وپنجمین جشنواره جئونجو کره جنوبی برای «گیج گاه» شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب
سرخط خبرها

رویداد ملی «روایت شهر» در مشهد مقدس آغاز به کار کرد | مسیری را در محتوای تصویری تعریف کردیم که اثرگذار باشیم + فیلم

  • کد خبر: ۱۷۹۸۴۷
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
رویداد ملی «روایت شهر» در مشهد مقدس آغاز به کار کرد | مسیری را در محتوای تصویری تعریف کردیم که اثرگذار باشیم + فیلم
مراسم افتتاحیه رویداد «روایت شهر» نخستین رویداد ملی هویت تصویری مشهدالرضا (ع) با حضور جمعی از مسئولان شهری در کارخانه نوآوری مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم افتتاحیه رویداد روایت شهر با حضور جمعی از مسئولان شهری و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، مسئولان حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی و جمعی از هنرمندان در کارخانه نوآوری مشهد به همت مؤسسه فرهنگی شهرآرا آغاز به کار کرد.

مسیری را در محتوای تصویری تعریف کردیم که اثرگذار باشیم

«سید میثم موسوی مهر» مدیرعامل موسسه فرهنگی شهرآرا در آغاز مراسم افتتاحیه رویداد روایت شهر که امروز در کارخانه نوآوری مشهد برگزار شد، گفت: در رویداد روایت شهر، تلاش کردیم مسیری را طراحی کنیم که برای مشهد تاثیرگذار باشیم.

وی اظهارداشت: در رویداد روایت شهر، مسیری را در ارائه سیمای تصویری مشهد تعریف کردیم که اثرگذار باشیم و سعی کردیم اجزای مختلف تولید اثر را کنار هم گرد آوریم.

وی افزود: تلاش کردیم سوژه‌های مختلف مبتنی بر مزیت‌های مشهد الرضا (ع) را گرد هم آوریم و بتوانیم با بهره گیری از ابزار هنری و تولید محتوا برای ساخت فیلم‌های کوتاه و بلند، سیمای مشهد را در سطوح مختلف معرفی کنیم.

موسوی مهر خاطرنشان کرد: در بازپیرایی و انتخاب آثار و روایت‌های رسیده توسط هیات انتخاب، دسته بندی آثار در در ۴ محور مستند، خرده روایت، شهربانو و شهر خلاق صورت گرفت که در این بخش از رویداد، در خدمت هنرمندان ارائه مستند و خرده روایت هستیم.

وی افزود: حدود ۱۰۰ هنرمند مشهدی و غیرمشهدی در این رویداد به مرور طرح‌ها و ایده‌ها برای رسیدن به فیلمنامه‌های قابل ساخت و خلق اثر تصویری می‌پردازند.

به گزارش شهرآرانیوز، گفتنی است روایت شهر مسیری برای هم آفرینی در تولید آثاری است که بتواند تصویر رسانه‌ای مشهدالرضا را با محوریت مزیت‌های هویتی آن در سطح ملی و بین المللی ارتقا دهد.

نخستین نشست هم آفرینی فیلم نامه مستند و خرده روایت مبتنی بر هویت مشهد الرضا (ع)، با عنوان «رویداد ملی روایت شهر» به همت مؤسسه فرهنگی شهرآرا از ۲۸مرداد در مشهد آغاز می‌شود و با مراسم اختتامیه در جوار آرامگاه فردوسی در ۳۱مرداد به پایان می‌رسد. 

برگزاری رویداد دوم روایت شهر (خرده روایت) در مشهد مقدس

 

تصور نمیکردیم که به این میزان روایتهای خوب و زیرخاکی از تاریخ مشهد داشته باشیم

 

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های ما اطلاع‌نداشتن نسل جدید از سرمایه‌های فرهنگی است

 

برگزاری جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهدمقدس در کارخانه نوآوری


 

مدیرعامل موسسه فرهنگی شهرآرا: هنرمندان ۱۴ استان در رویداد روایت شهر حضور دارند

 

حمایت حوزه هنری خراسان رضوی از محورهای «روایت‌های رضوی» و «هنر حماسی» در رویداد روایت شهر

 

«خرده‌روایت» بازسازیِ خاطره است | حرف‌های کارگردان تهرانی در یکی از مجموعه‌کارگاه‌های «روایت شهر»

 

برای روایت شهر مشهد «فیلم‌نامه» نیاز داریم

 

برگزار ی دومین کارگاه رویداد روایت شهر با موضوع «شخصیت در روایت»

 

ساماندهی رویداد «روایت شهر» از مهمترین وظایف شهرآرا است

 

مهمترین ماموریت «روایت شهر» نهضت تولید محتوا درباره مشهد است

 

«روایت شهر» بستری برای معرفی چهره‌های برتر مشهدی است

 

سومین کارگاه رویداد روایت شهر در حرم مطهر رضوی برگزار شد

«روایت شهر» می‌تواند مانع مهاجرت هنرمندان شود

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->